Wednesday, September 16, 2015

MENGAPA ANDA PILIH KEROPOK LEKOR PUTRA?

Kami berusaha untuk memberikan hanya yang terbaik untuk setiap pelanggan dan bakal pelanggan budiman kami. Kami berharap dengan adanya produk KEROPOK LEKOR PUTRA di pasaran dapat menambah kepelbagaian makanan snek untuk seisi keluarga anda, in sha Allah.

Setiap produk kami dikilangkan di Negeri Terengganu yang semestinya memang terkenal dengan pembuatan keropok lekor ini. Sumber ikan yang segar menjadikan KEROPOK LEKOR PUTRA ini pilihan NO. 1 untuk anda seisi keluarga. In sha Allah kami di KEROPOK LEKOR PUTRA akan cuba sedaya-upaya menyajikan hidangan keropok lekor yang terbaik untuk semua.

Jika anda penggemar keropok lekor, kini kami berada di Lembah Klang untuk memudahkan anda mendapatkan bekalan keropok lekor ini. Kini anda tidak perlu ke Terengganu semata-mata untuk mendapatkan keropok lekor kerana anda boleh mendapatkan bekalan tersebut dengan kami di KEROPOK LEKOR PUTRA. In sha Allah kami akan memperluaskan pasaran keropok lekor ini di serata Lembah Klang dan juga Kuala Lumpur, doakan kami in sha Allah.

KEROPOK LEKOR PUTRA
ORI.SEDAP.BERBALOI


No comments:

Post a Comment