Wednesday, September 16, 2015

TESTIMONI KEROPOK LEKOR PUTRA

Ini adalah sebahagian dari testmoni pelanggan budiman KEROPOK LEKOR PUTRA.

Alhamdulillah feedback yang diterima amat memberangsangkan dan positif. Kami sentiasa positif untuk menghasilkan keputusan ataupun "RESULTS" yang positif juga in sha Allah.

Slogan kami ORI.SEDAP.BERBALOI memang selari dengan hasrat kami dalam memberikan hanya yang terbaik untuk pelanggan budiman kami.

ORI- Keropok ini memang "ORIGINAL" dikilangkan di Negeri Terengganu.

SEDAP- Feedback customer alhamdulillah positif menyatakan rasa KEROPOK LEKOR PUTRA memang sedap dan enak.

BERBALOI- Ianya merangkumi segala apa yang terkandung dalam KEROPOK LEKOR PUTRA, dari segi rasa, keaslian dan keenakannya yang kemudiannya diterjemahkan dalam nilaian yang sememangnya amat BERBALOI harganya, in sha Allah.

Harapan kami di KEROPOK LEKOR PUTRA agar segala apa yang kami persembahkan dapat dikongsikan bersama-sama dengan sanak-saudara, rakan taulan dan jiran tetangga. Nikmati rasa keaslian dan keenakan KEROPOK LEKOR PUTRA bersama-sama, ianya suatu tradisi yang dibawakan turun-temurun untuk dirasai dan dinikmati bersama.

Bahkan ianya boleh dijadikan santapan pengganti makanan snek lain yang mengandungi perasa tiruan dan kandungan MSG yang tinggi. Anda boleh buat pilihan dan kami akan pastikan anda mendapat yang terbaik in sha Allah!

No comments:

Post a Comment